söndag 18 oktober 2009

godmorgon!

jag vaknade vid halv tio,
det var senare än vad jag trodde.
men iaf, jag tittade på tv ett tag,
sen gick jag ner och åt frukost
sen satt jag mig här.
och jag tror att jag ska plugga idag och ta det lungt,
för att det har varit så himla mycket. Och det här är den sista veckan sen är det loooov, efterlängtat, även att jag bara går fyra dagar i skolan :D
och på måndag är det första delan av engelska provet, det behöver jag inte plugga till,
och sen efter skolan så kommer amanda ocj julia hit, och då ska vi planera till min fest! :D
och sen på tisadag tror jag att jag skippar tt och pluggar istället,
för att på onsdag är det andra delen på engelska provet, och det måste jag verkligen plugga till!
på Torsdag, sista dagen för mig, och ett till NO prov, men skit samma,
det här hoppas jag att jag fixar! :D

0 kommentarer: