torsdag 15 oktober 2009

redan ;o

jag har nyss komiit hem från skolan och nu sitter jag och lyssnar på musik,
ålskar fortfarande låten, THE FRAY - how to save a life!
jag älskar den och så är det bara!

idag fick jag reda på mitt spanska prov, och det gick lite sämre än väntat,
men jag är ändå riktigt nöjd!
sen hade vi samtidigt spanka läxförhör och det rättade hon på engåg och jag fick 32/32 det är jag riktigt riktigt nöjd med!
åh sen på spanskan håller vi på med en presentation om oss själva och på torsdag nästa vecka ska vi repetera det muntligt! ;o det vill jag inte!
men sånt är livet, och åh jag vill verkligen inte!
nu är snart låten slut så då ska jag gå och äta,
den här dagen har varit både bra och dålig, mest bra!
men nu är det en person som verkligem har gått för långt! -.-

jag säger bara låt mig få leva mitt liv nu ett tag!

men nu skiter jag i det, för nu är låten slut och jag ska äta, pusshej! <3

0 kommentarer: