torsdag 22 oktober 2009

sry

oj, hehe.
jag har visst inte uppdaterat bloggen på hela den här veckan, och gud hur ska jag hinna med allt?

okej, jag försöker komma ihåg;

måndag:
det hände inte så värst mycket, om jag ka vara ärlig så kommer jag inte ihåg allting alls. haha!

tisdag;
det kommer jag ihåg att det var en nice dag, och att det inte hände någonting.

onsdag:
okej det var igår, och jag kommer ihåg att jag hade engelska prov,
och det hände inte mycket då heller, jag kände även igår att nu behövs det lov!
för jag var så himla trött, och jag mådde inte nå bra, fast jag mådde bra. jag vet att det låter konstigt men så är det!

torsdag:
det var dagen det,

no - no prov, jag var typ en av dom som satt sist igen, men det är ju bra, eller hur? :)
so
lunch
spanska - redovining om mig, mitt hus, och mitt rum samt beskrivning till mitt rum. När hon sa att det avr min tur så vart det mer nervöst en vad jag var innan. men det odnade sig, fast hmm, jag skrattade typ, mycket! det var faktiskt hemskt. :)
so

sen var det hem för min del.

jag åker till belgien imorgon , så det bli inte nå inlagg på en hel vecka!
när jag kommer hem bli det fest hemma hos mig, och jag har verkligen längtat,
+ min födelsedag snart! :)

PUSSSSS mina kära läsare! / om jag har några :)

0 kommentarer: