onsdag 7 oktober 2009

sara! (L)

tisdagförst skola var inte så mycket,
efter skolan åkte jag hem och sånt sen efter ett tag kommer sara!
det avr kul.
vi gick ut på byn och gick hem till patrik.
var där och tittade på när patrik och arvid höll på med mopparna.
sen vid tio över fyra går vi till tisdagstimmen.
även där var det kul. vi gjorde bananmarmelad,
hmm, jag det undrade jag först också men det smakade inte så illa faktiskt...
sen efter det var vi ute på byn allihopa ett litet tag.
sen, så gick arvid, patrik, sara, amanda och jag hem till mig.
vi gick upp till mitt rum och var där ett tag, sen gick jag och sara ner och åt.
men jag hörde förfärligt mycket skratt uppefrån så jag måste bara gå och titta.
jo de höll på med mina underkläder! -.- patrik tog på sig min bh, haha!
sen gick jag ner igen och när vi hade ätit upp gick vi upp och då höll amanda på att sminka patrik och arvid, fyfan, jag däger bara att det var så jäbvla kul.
sen vart allt smink en påföljd till att vi kallade dom för tjejjer.
men iaf, sen kommer det mer folk, elin, alex, viktor och julia.
amanda ville ha en sak under min säng men det fick hon inte så det vart typ brottnig haha,
och sara förlåt för armen !
sara sov hos mig! jag hade så jävla kul den kvällen!


ojj nu vart det mycket :)

0 kommentarer: