torsdag 12 november 2009

det var aldrig meningen att säga sådär, egentligen inte någonting alls!

jag kom hem från skolan för kanske 40 minuter sen.
och nu sitter jag här,
jag behöver inte göra läxor, plugga till ett prov eller nått sådant för att det är fredag imorgon och det var nyss det var måndag, ganska snabbt går tiden,
men allt blir sämre och då går tiden saktare

när jag gick hem från bussen var jag inte på det bästa humöret men det bli säkert bättre,
och sånt. men åh,
jag hatar verkligen det här! FÖRLÅT.......
det var lixom inte genom
tänkt alltihopa du vet,
och ska vi verkligen slösa
bort 8 år som vänner ?
va? det tycker jag inte,
när man bråkar
jo då säger man knäppa
saker och man säger
saker och sen efter ett tag så
tänker man på allt
och man ÅNGRAR det.
och det var precis
det som hände, amanda.
jag vill inte det här,
man vill inte bråka,
inte när man tänker
på alla gånger, precis alla
gånger man harhaft kul tsm,
och det var aldrig meningen,
det var aldrig det.

0 kommentarer: