söndag 1 november 2009

fest!

igår ordnade jag fest, för att jag fyller år på måndag, men, den festen vart inte så himla lyckad, det kom typ ingen!!
och det avr bara kul i slutet när alla typ hade åkt, haha ta inte iilla upp,

elin, torun, amanda, jossi sov hos mig, :)
vi sov i husvagnen, och det var faktiskt vvarmt när vi gick och la oss, men när vi vaknade så var det typ 50 - eller nått.

vi gick till husvagnen klockan 1 kanske,
och vi gick och la oss typ vid 2, men det gick inte så bra att sova!
för där fram låg det tre kärringar som inte kunde hålla mun!
fan det vart världens prata,
- har ni nå problem eller?
- va? HAHAHAHAHAHAH ( skratta gjorde dom)
- men vet ni vad att när jag var på väg med en sak med en kille ja då fick jag sendrag i tån! (HAHAHAHAHAHA)
- HÅLLKÄFTEN!
- ahahhahahahah
- men hur fan får men sendrag i tåna då,
- haha, ja det fick jag också en gång och det gjorde jätte ont!
- hahahahahahahhahaahahhahah,

ni ska bara veta!


men efetråt var det kul,

dom logger lixom och viskar och tror att man inte hör, men jag hörde allt dom sa lixom.
haha!
vem fan diskuterer sendrag i tån`?

0 kommentarer: