torsdag 5 november 2009

oj hehe.

JAG HAR INTE HAFT TID!

oj asså jag har glömt bloggen, eller glömt och glömt,
snarare att jag inte "orkade" :)
men nu är jag här, och jag uppdaterar :D

åh, fy fan, det är så jävla mycket saker som har hänt,
och jag hatar allting,
asså, utom när jag fyllde år i måndags, men jag la inte in någonting då för var ju trotsallt min födelsadag :)

sen finns det så många idioter så man vill bara gå och dö, och gör vad som helst för att slippa, och sen tro att det lixom går över på kanske två timmar?
emm, nej det kan man ju bara drömma om.


jag orkar inte mer,
vill inte vara kvar,
jag vill att allting bara ska stanna
och jag kan få hoppa av.
när du inte finns kvar ,
och inte du, inte du,
och inte du..
jag vill inte ta upp allting,
men snart blir jag ensam kvar,
vad har jag engentligen gjort mot er?
för att ni ska behandla mig som ni gör,
när du mår bra då ska allting vara bra,
men när andra mår dåligt och du frågar vad det är,
och förväntar dig att du ska få ett svar?
nej det tror jag inte att du kommer,
inte att uppriktigt isåfall.
du fattar inte,
NI fattar inte..
åh snälla låt mig bara va!

0 kommentarer: